piątek, 22 lutego 2013

Powrót do Eve!

Skończył mi się abonament w Wowie, pomyślałem - a co tam - spróbuję casualowego grania w drugie ulubione MMO. Na próbę - 30 dni na przekonanie się, która gra lepiej nadaje się na taką zabawę. Tak jak w produkcji Blizza -  bez zarywania nocek czy urządzania dni no-life'a®. Zobaczymy jak mi pójdzie. Od czego zacząłem?

Cześć!

A zacząłem od bycia kompletnie spłukanym. Prawie wszystko poszło na... Stop, o tym będzie później. W każdym razie miałem kilka milionów w portfelu i parę statków w hangarze. Brakowało mi w szczególności Herona. Poprzedni dożył kresu swoich dni w corpowym Wormholu. Przyszła więc pora na udanie się do Jita na małe zakupy - eksploracja to coś, czego w Wowie nie ma i chętnie bym znalazł jakiegoś Radar Site'a.

Heron kupiony, standardowy fit założony, już mam wracać do swojego systemu, ale zaraz! Hej, mogę dodać coś jeszcze do swojego Skanera! Dam sobie lewą rękę uciąć, że kiedyś nie mogłem (jeśli mogłem, a nie zauważałem - wątpliwe, ale byłby wstyd!). Prototype Cloaking Device, 7 dronów, Emergency Shield, Limited Adaptive Invulnerability Field, Damage Control i Drone Damage Amplifier. To rozumiem! Nastały dobre czasy dla eksplorerów.

Heron

Po powrocie do Jakanerva wyskanowałem sobie 2 magnetometric site'y i standardowo wielkiej fortuny mi nie przyniosły (choć w dużej mierze Heron zaczyna się zwracać). Ale specjalnie mnie to nie rusza, skanowanie jest dla mnie przyjemne i to najważniejsze. To jak z oglądaniem polskiej ligi (dzisiaj zaczynamy!). Są lepsze ale ja lubię właśnie ją :) A fanom polskiej "piłki nożnej" polecam kanał na YT - PanZdzichuPL http://www.youtube.com/user/panzdzichupl. Jednak po znalezieniu dwóch czy trzech Radarów pod rząd nie można narzekać.

Czy szykują się jakieś nowości w mojej eksploracji? A i owszem. Niedługo wyskiluję Astrometrics do 5, co da mi dostęp do Core Probe Launcher II i Deep Space Scannera. Czytałem, że to drugie potrafi zwiększyć zyski ze skanowania, ale przekonam się na własnej skórze.

Co dalej? Planuję zarobić na trzy statki. Dwa już sobie upatrzyłem. Nie są drogie więc długo na nie czekać nie będę. Pierwszy to ten:
http://eve.battleclinic.com/loadout/61048-Merlin-quot-Railin-quot-They-don-039-t-think-it-work-but-it-do-Inferno-merlin.html

Nie jestem specem od PvP, ale wygląda mi na dobry i tani statek wprowadzający do piractwa. Na pewno niejeden stracę, ale na trening nada się idealnie.

Później spróbuję tego:
http://eve.battleclinic.com/loadout/64802-PvP-HAM-Drake-Retribution-1-1.html

Ale to jak już będę trochę obcykany z PvP. Jego pierwowzór oceny na battleclinic miał bardzo sympatyczne.

Trzeciego statku jeszcze nie podam - bo nie wiem, który wybrać. Raczej zdecyduje się na Tengu, ale fit to niewiadoma. Cel: low sec + probe scanner. Czytałem trochę o fitowaniu takiego cuda i co pilot, to inna opinia.

Samym skanowaniem i piractwem żyć nie można (już widzę oburzenie zatwardziałych piratów ;) ). Lubię porobić misje, a w tym pomoże mi mój prawie-najnowszy zakup. Oto on:



Bajerancki Raven. Powinien zastąpić w PvE mojego wysłużonego Drake'a. Tutaj specjalne podziękowania dla mojego corpa - 113th Dragoons - za promocyjną cenę i pomoc w fitowaniu.

Fly safe lub dangerous, jak kto woli!

1 komentarz:

  1. no, wreszcie :D

    A co do pvp to NIE. Nie tak :) wstąp do milicji to się szybko obcykasz, co i jak! Wejdź na in-game #Koza z piekla. Co do Merlina - poczytaj tu http://www.evealtruist.com/2012/09/know-your-enemy-t1-combat-frigates.html (IMHO mniejsze raile 75mm lub 125mm, zamiast MAPC - Damage Control II, zamiast overdrive - nanofiber II ale lepiej drugi MagStab lub lepiej - Tracking Enhancer - trzymać się na zasięgu weba = Win!

    OdpowiedzUsuń