czwartek, 16 lipca 2015

Tony Hawk's Pro Skater 5 - powrót do przeszłości.

Widzieliście już screeny (z Gameinformera) i trailer (z Youtube'a) z nowego Tony'ego Hawka? Normalnie nawet bym na nie nie zerknął, ale zaciekawiły mnie komentarze... Zobaczcie zresztą sami:













Rany, ależ ta gra nędznie wygląda. Tony z pierwszego obrazka przypomina mi Max Payne'a. To ma być nowy, duży Tony Hawk, zasługujący nawet na numerek w tytule? Grafika to pół biedy, prawdziwie źle prezentuje się trailer: nie zaprezentowano w nim zupełnie niczego interesującego.

Pamiętam, jak zagrywałem się w pierwsze części THPS. Szkoda patrzeć, jak stacza i staczała się od lat ta seria. A ja prędzej niż część piątą, odpalę chyba część drugą...

Zobacz też:
TOP15 - Najlepsze fabuły w grach.
Złe wieści z Obsidiana.
Traumatyczne przeżycia w grach komputerowych.

4 komentarze:

  1. Ja po obejrzeniu zapowiedzi od razu zatęskniłem do THPS2, to była zajebista gra i jeszcze lepszy soundtrack...

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Adrianem. Był to jeden z lepszych tytułów które miło się wspomina do teraz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też grałem w tę grę ale to był THPS4. Oj dużo czasu spędziłem przy niej. Nawet pamiętam jak z kolegami omawiałem jakie kombo udało się zrobić największe itd... Fajna gierka.

    OdpowiedzUsuń