piątek, 26 czerwca 2015

FM15: Armageddon z Niecieczy.


Aktualna wersja wpisu z taktykami (tutaj).

Złapałem się ostatnio na tym, że nie wrzuciłem na bloga taktyki, która w tej części FM'a spodobała mi się najbardziej. A już na pewno na ostatnim patchu. Panie i Panowie - oto lekko zmodyfikowany Armageddon! autorstwa TotalFotballFana9.

Screen z taktyki:






Przede wszystkim - taktyka z gatunku tych względnie normalnych. Nie jest to jedna z tych popularnych teraz taktyk z - o zgrozo - jednym bocznym pomocnikiem. Jedyna nietypowa sprawa to różne funkcje u bocznych obrońców - lewy ma Wsparcie, prawy ma Atak. Właśnie przez to zdecydowałem się na "kopnięcie" ofensywy w lewą stronę. Ofensywny pomocnik gra bardziej z prawej, ale rekompensuje to lewostronny Kompletny Napastnik z funkcją Wsparcia. Ta rola to też zmiana względem oryginalnej taktyki, gdzie w ataku hasała Fałszywa 9-ka. Inna modyfikacja to zamiana Środkowego Pomocnika na Cofniętego rozgrywającego. Skutkuje to m.in. lepszymi notami dla grającego tam piłkarza.

Pokusiłem się też o lekkie osłabienie wykorzystujących błąd gry w kryciu rzutów rożnych. Nadal zdobywamy satysfakcjonująca liczbę goli po rogach, ale już nie niemalże co chwilę. Do tego nie tracimy już bramek po własnych rzutach rożnych, co od czasu do czasu zdarzało się przy domyślnych ustawieniach. Podstawa: rzuty rożne muszą wykonywać boczni obrońcy.

Ustawiamy też takie Instrukcje dot. rywali:


Download: klik!

Na koniec wrzucę nazwiska trzech idealnych na polską ligę talentów. Zaczynamy od rodaka...

Patryk Fryc


Kawał bocznego obrońcy. U mnie w ekipie niecieczańskich wieśniaków absolutna gwiazda na pozycji lewego defensora. Już w pierwszym sezonie może do perfekcji opanować granie jako LO! W drugim sezonie trochę się wzburzył, bo odrzuciłem oferty na niego ze strony Legii Warszawa i Lechii Gdańsk.

Laste Dombaxe


Skrzydłowy, który w pierwszym sezonie bez wahania zamieni jedną podtarnowską wioskę (Londyn) na drugą (Niecieczę). :) Wychowanek Tottenhamu oczekuje dosyć wysokiej pensji (ok. 10k miesięcznie), ale jest wart tych pieniędzy. Żeby się rozwijać musi grać, ale spójrzcie jak solidne staty ma w drugim sezonie, w wieku 20 lat.


Dino Halilovic


Najmłodszy z zestawienia - rocznik 98! Na końcówkę pierwszego sezonu wywalczył sobie u mnie miejsce w wyjściowej jedenastce. Stracił je co prawda w ekstraklasie, ale zapowiada się na bardzo duży talent. Według mnie must-have dla polskich klubów z I i II ligi. W rezerwach ekstraklasowców może przepaść i nie rozwijać się jak należy (regularna gra to klucz).

Polub stronę i nie przegap nowych wpisów - https://www.facebook.com/pages/Wygra%C5%82em/1614041428869916


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz