poniedziałek, 22 czerwca 2015

Rzecz o loocie...

A raczej - jego braku!!!






Moim głównym sposobem na zarobek jest w ostatnim czasie (czytaj: 2 lata temu, gdy grałem no i teraz) skanowanie sygnatur i robienie Data oraz Combat site'ów - w przypadku Combat robienie tych, na które wpuszczony zostanie mój wysłużony statek. Zamierzam go zmienić na taki, który we wszystkich będzie mile widziany, ale najpierw muszę trochę poskilować no i zarobić parę ISK.

No właśnie - zarobić. A z kasą u mnie ostatnio krucho. Data site'y? Nie wiem czy to jakiś nieprawdopodobny pech, ale w High Secu zarabia się na nich grosze. Powiecie, że zawsze tak było? Aż tak źle to nie. Z udanej wyprawy na site'a wylatywałem o parę milionów bogatszy. Teraz mogę być zadowolonym jak z jednej sygnatury uciułam milion. Skończyło się na tym, że wywaliłem ze statku Codebreakera i Data site'y po prostu ignoruję.

A Combat Site'y? Uwierzcie albo nie, ale przez dobry tydzień latania po systemach dwa razy piraci z Dread Guristas podzielili się ze mną ciekawym lootem i to też nie takim z najwyższej półki, ale ze szczebla niżej. O, takim:


Jakby nieszczęść było mało, w weekend postanowiłem skoczyć na Faction Warfare. Gdy tylko przeskoczyłem z bramki do Low Sec-u, przywitała mnie radosna kompania dziesięciu czerwonych, która dość szybko pokazała mi miejsce w szeregu. Do tego zamiast spamować hotkey'a do warpu, to klikałem myszką (zresztą chyba nawet nie tam gdzie trzeba, emocje i w ogóle :D) i ostatecznie dopadli nawet moją kapsułę. Dobrze, że już nie trzeba "odświeżać" swoich klonów, więc muszę tylko bulić za nowe implanty.

Kosmiczne połacie świata Eve to zimne, mroczne i bezwzględne miejsce. Dobrze, że Plex odświeżył mi konto tylko na miesiąc, bo więcej to już chyba nie na moje skołatane nerwy ;)

A jak komuś Eve mało - polecam sąsiedniego Bloga http://graniaczas.blogspot.com/

2 komentarze:

  1. Musiałeś mieć wyjątkowego pecha z tymi Combat Site'ami. Ja latałem combaty całe 5 dni. wpadał loot za 130, 50, 20, 70 i ... 315 mln! Robię każdy combat z hs - latam Hawkiem po przestrzeni - tym https://www.youtube.com/watch?v=a3bYqRp0qYU

    Btw, odezwij się to polatamy w FW razem - tzn. ja zamierzam pognębić targety każdej ze stron w przestrzeni Cal-Gal ;-)

    I dzięki za reklamę!

    OdpowiedzUsuń