wtorek, 14 maja 2013

Eve: Odyssey - sporo zmian w eksploracji

To, że nie gram teraz w Eve nie oznacza, że zupełnie nie śledzę informacji o grze. To znaczy, nie żebym czytał o każdej, nawet najdrobniejszej zmianie, ale a to zajrzę do newsa o Eve na Poly, a to zerknę na nowy filmik z kanału Johnny'ego Pew z Youtube. Czasami poczytam też o przygodach innych graczy na blogach. Swoją drogą muszę w końcu zaktualizować czytane blogi po prawej stronie ->
Zrobiłbym to już dawno, ale z jakiegoś powodu ta funkcja "bloggerze" kłóci mi się zarówno z Operą, jak i z Firefoksem. Dziwne.

Przejdźmy jednak do sedna. Zmiany w eksploracji! W końcu. Tej części gry okazywano w ostatnich patchach zbyt mało miłości. Co nowego?

-Zmiany w skillach. Od teraz każda świeża postać będzie mogła wypuścić 7 sond. Skill Astrometrics będzie zwiększał skuteczność naszych probów. Pozostałych skillów do eksploracji nie zlikwidowano (uff...), ale będą mniej efektywne.
-Koniec z salvagingiem na site'ach. Co to oznacza? Cóż, na pewno mamy jeden wolny High Slot więcej.
-Nowe przedmioty z magnetometric i radar site'ów. Site'ów które...
-Zmieniają nazwy. Od teraz Magno to Relic Site, a Radar - Data Site. A do tego...
-Analyzer to teraz Relic Analyzer, a Codebreaker został przemianowany na Data Analyzer

A co jeśli chodzi o zmiany w systemie skanowania? Powitajmy:
-Wypuszczanie wszystkich sond jednym kllknięciem! W końcu. Super sprawa i zmiana, na którą czekałem od kiedy zacząłem grać w Eve
-Dwa automatyczne ustawienia sond:
1) Do przeszukiwania całego systemu


2) Do skanowania interesującego nas Site'a


Co to oznacza? Będzie dużo, dużo łatwiej, szybciej, sprawniej. Czyli zdecydowanie wzrośnie konkurencja. Na pewno low-sec wielokrotnie będzie świadkiem walk na przykład dwóch rywalizujących o Data Site'a statków klasy Herona.

Takich statków może latać po low-secu więcej, a wiąże się z tym brak wrogów na nie-combat site'ach. Ale tylko na początku, po warpie. Każdy site będzie miał triggery, które mogą spowodować pojawienie się przeciwników. To zmiana o której najmniej wiadomo. Jak to sprawdzi się na przykład w Wormholu? Zobaczymy.

Oprócz tego podczas hakowania i analizowania ma dojść nowa mini-gierka. Jestem ciekaw co takiego wykombinowali panowie z CCP.

A premiera Odyssey przewidziana jest na 04.06.13. I wtedy na pewno wykupię Plex'a żeby na własnej skórze sprawdzić te wszystkie nowinki.

Fly safe!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz