sobota, 18 maja 2013

Rift + dodatek + abonament za darmo

Promocja wznowiona!

1. Wchodzimy na Raptr.com.
2. Ściągamy "desktop app".
3. Ściągamy Rifta (może być w wersji Lite).
4. Gramy w Rifta przez 14 godzin - można po prostu mieć włączonego log-in screena i zminimalizować.
5. Dostajemy kod na Rifta + Storm Legion + 30 dni abonamentu.
6. Gramy :) A po upływie 30 dni Rift przechodzi na free to play, my za to dostajemy bonusy za posiadanie gry przed tym wydarzeniem.

Ja na pewno sobie pogram. Akurat zanim wyjdzie dodatek do Eve.

A jeśli chodzi o Rifta, to bardzo polecam sprawdzić. Ja grałem za premiery i nie licząc PvP grałbym do dzisiaj. A że głównie w konkurencji (czytaj: World of Warcraft) lubiłem PvP, to dałem sobie spokój. PvE w Rifcie jest super.

2 komentarze:

  1. Kody się niestety się już skończyły. Masz może jeden niepotrzebny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam niestety. Ale w związku z wyjściem Rifta we F2P jest spora szansa, że wznowią promocję.

      Usuń