sobota, 11 lipca 2015

FM15: Najlepsze taktyki, finalny patch.

Aktualna wersja wpisu (tutaj).

Ostatnio znowu naszła mnie ochota na menadżera. Wznowiłem swoją karierę Niecieczą i wreszcie porządnie się wciągnąłem. Chyba po raz pierwszy w FM15. A już myślałem, że klikanie w tabelki znudziło mi się na dobre. Pora wrócić więc do opisywania taktyk.

Zacznijmy od dwóch taktyk do... bronienia wyniku. To jest właśnie ich głównym celem. Owszem, od czasu do czasu coś strzelimy, ale obie taksy mają przede wszystkim bronić dostępu do naszej bramki. Mają też tego samego autora - TotalFootbalFana9, niekwestionowanej gwiazdy wśród tegorocznych menadżerów. Osobiście używam v9. Od kiedy zacząłem, straciłem na niej w lidze ledwie jedną bramkę. Jednakowoż, ta druga jest nowsza.




TFF WASTE TIME v9

Screen z taktyki:
Download: klik!


TFF FEROCITY (WASTE TIME) 

Screen z taktyki:
Download: klik!

Przejdźmy teraz do taks nastawionych na zdobywanie bramek.


Deadly Circle

Screen z taktyki:



Od autora (zyndar): 
I am happy to share with you this simple, very effective attacking tactic, which performed extremely well in my test, which is not finished yet. I will do the whole season if you Guys are interested. (...)
The key of the tactic is the all time attacking mentality, which only has to be changed to standard if you are late in the game and winning or if you are facing a much stronger opponent. The very fluid team shape is just great to this formation since it's a flat one.
IMPORTANT NOTES:
- Left back takes left corner and right back takes right one. (...)

Ode mnie: 
Nareszcie działające klasyczne 4-4-2. To przede wszystkim koncertowa gra napastników i środkowych pomocników. Dają radę też Boczni Pomocnicy. Nie ma jednak taktyk idealnych - nie jestem w pełni zadowolony z postawy w defensywie, zawodzą też noty dla naszych obrońców. Tak czy siak taktyka jak najbardziej godna polecenia - strzelamy wiele, a gra jest przyjemna dla oka.

Używałem takich instrukcji dot. przeciwników:





Download: klik!



Bad Possession

Screen z taktyki:



Od autora (pl3rious):
for patch 15.3

no OI
no ppm restrictions

(Rany, ten to się potrafi streszczać :) )

Ode mnie:
Znakomita taktyka dla dużych klubów mających dobrych zawodników. Osobiście przy słabszych zespołach skłaniałbym się do Armageddonu bądź Deadly Circle. Niecieczą dostawałem lanie w Pucharach od lepszych klubów, ale pewnie wygrywałem w lidze. Pamiętajcie tylko żeby ustawić zamianę pozycji u Cofniętych Napastników i na wykonawcę rogów ustawić lewego skrzydłowego.

Download: klik!

Bad Possession Total Rework

Screen z taktyki:



Od autora (Mr Langvatn):
I played around a little (or actually quite much) with your tactic, and ended up on a pretty solid (much better defense) tactic! Thought I would share it here at your thread, since it's your base tactic! The reason why I wanted to tweak it is that I had huge problems in tough matches, so I wanted to change it so that it works better against bigger teams.

Ode mnie:
Dobrze znany Czytelnikom Wygrałem Mr Langvatn powraca z własnym spojrzeniem na Bad Possession. Jak widzicie po screenach - Total Rework w pełnym znaczeniu tego słowa. Spokojnie mógłby nazwać tę taksę inaczej, bo niewiele zostało tu z pierwowzoru. Sądząc po kilku meczach, które rozegrałem na pełnej znajomości taktyki, jest tu jednak punkt wspólny  - dobre wyniki w meczach ze słabszymi i równorzędnymi rywalami. Nie było za to lań od drużyn lepszych, choć zdarzyła się jedna, dość wysoka, ligowa porażka.

Download: klik!

Jeśli będzie zainteresowanie (i będzie mi się chciało grać w FM-a), to wrócę do częstszego opisywania taktyk.

Aktualna wersja wpisu (tutaj).


Zobacz też:
Wygrałem na Facebooku!
FM15: Armageddon z Niecieczy
Zmiana nazwy stadionu w FM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz